کاتالوگ رسمی خودرو نیسان ترا مانیان خودرو منتشر شد (+ مشخصات فنی نیسان ترا)

مانیان خودرو با انتشار کاتالوگ خودرو نیسان ترا به صورت رسمی خبر تولید این خودرو آفرودی در این شرکت را تایید کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در اواخر سال گذشته خبری در پرشین خودرو منتشر کردیم مبنی بر این که خودرو نیسان ترا که قرار بود با نام لئو در ایران تولید شود، قرار است در شرکت مانیان خودرو نیز به تولید برسد.

امروز و هم زمان با انتشار کاتالوگ رسمی خودرو نیسان ترا از سوی این شرکت، مشخص شد که تولید نیسان ترا در مانیان خودرو قطعی شده و باید انتظار عرضه آن در آینده نزدیک را داشته باشیم.

نیسان ترا که در واقع محصول شرکت ژنگژو و نیسان است در شرکت مانیان خودرو از زیرمجموعه‌های شرکت پرشیاخودرو تولید خواهد شد.

نیسان ترا مجهز به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو شارژ میتسوبیشی سری ۴K۳۱ بوده که توانایی تولید ۲۲۸ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتن بر متر گشتاور را داراست. این پیشرانه قدرتمند از تکنولوژی‌های میتسوبیشی بهره می‌برد که یک نکته مثبت محسوب می‌شود.

جعبه دنده‌ای که وظیفه انتقال قدرت پیشرانه را به صورت پیش فرض به محور عقب و در صورت نیاز راننده به هر چهار چرخ دارد یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک AT  بوده که محصولی از شرکت آلمانی و نام آشنای ZF  است.

نیسان ترا یک خودروی دو دیفرانسیل و شاسی بلند با شاسی مستقل است. این یعنی پس از مدت‌ها بازار ایران شاهد یک خودروی آفرودی با باطنی ژاپنی بوده که آماده رقابت با رقبای صفر کیلومتر چینی خود است.

سیستم تعلیق این خودرو در چرخ‌های جلو از نوع جناغی دوبل با میل تعادل و در چرخ‌های عقب از نوع ۵ مفصلی است. ترمزهای جلو نیسان ترا از نوع دیسکی خنک شونده و ترمزهای عقب هم از نوع دیسکی هستند.

نیسان ترا از نظر امکانات رفاهی و ایمنی نیز خودرویی دست پر بوده و رقیبی سرسخت برای خودروهای هم رده‌اش در بازار کشور است.

سیستم مالتی مدیا با صفحه نمایش ۱۰ اینچی، سیستم استارت بدون کلید (Engine Start Stop)، سیستم ورود بدون کلید (Keyless Entry)، دریچه تهویه هوای ردیف عقب، صندلی راننده و شاگرد با قابلیت تنظیم برقی، دکمه های کنترل از روی فرمان، آینه های جانبی تاشونده برقی به همراه گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک، سانروف حساس به مانع، کیسه هوای راننده و سرنشین، کیسه هوای جانبی، کیسه هوای پرده‌ای و زانویی راننده، ترمزهای هر چهار چرخ دیسکی، سنسور باران، سنسور نور، سیستم کنترل فشار باد تایرها، سیستم قطع خودکار سوخت هنگام تصادف، سیستم کروز کنترل، سیستم کنترل پایداری، سیستم‌های کنترل حرکت در سربالایی و سراشیبی، اتوهلد، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز و سیستم ترمز ضد لغزش از جمله دریای امکانات نیسان ترا است.

کاتالوگ نیسان ترا

کد خبر 144975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha